O nas, czyli o ludziach, pasji, wartościach



Zobacz

film
o Habys zrealizowany przez TVP "Pomysł na Sukces"

Skąd jesteśmy

Nasza historia zaczęła się w 1997 roku w piwnicy bloku mieszkalnego w Jaśle. W tamtej piwnicy, o wymiarach 2 x 5 metrów, Emil zbudował pierwszy stół do masażu Habys.

Pierwszy stół do masażu
Pierwszy stół do masażu Habys

Nie było na nim jeszcze znaku Habys, nie było wtedy jeszcze ani firmy, ani marki. Emil zrobił stół na własne potrzeby, wspólnie z Magdą, potrzebowali go by zacząć masować, ale na kupno profesjonalnego stołu do masażu, nie było ich zwyczajnie stać. Nie było biznesplanu i strategii podboju rynku, ale gdyby ten stół wtedy nie powstał, nie byłoby dzisiaj marki Habys. To pewne. Był jak kamyk uruchamiający lawinę.

Kim jesteśmy

Jesteśmy rodzinną firmą, silnie związaną z naszym pięknym Jasłem, położonym u podnóża Beskidu Niskiego. Nasza firmowa rodzina, założona 19 lat temu przez Magdę i Emila Kędrek, rozrosła się przez te lata do zespołu 34 osób, które łączy ta sama pasja, ta sama, która sprawiła, że powstał "pierwszy stół" Habys. Pasja do masażu, bo o niej mowa, daje nam codzienną motywację do starania się jeszcze bardziej. Nie ma wątpliwości, że tylko dzięki niej możliwa była droga, którą przemierzyliśmy, z piwnicznego warsztatu do lidera rynku profesjonalnych stołów do masażu. I że to ona motywuje nas do dawania z siebie jeszcze więcej.

Jak pracujemy

Przez te 19 lat zaprojektowaliśmy dziesiątki modeli, a wyprodukowaliśmy i sprzedaliśmy dziesiątki tysięcy stołów do masażu. Ale za każdym razem, gdy powstaje kolejny stół, czujemy się jak Emil tworząc ten pierwszy, jakbyśmy robili go dla siebie, wkładając w to co robimy całe serce. Jesteśmy liderem branży profesjonalnych stołów do masażu i jesteśmy z tego dumni. Ale postrzegamy tą sytuację bardziej jako efekt naszych decyzji i działań, tych podjętych wiele lat temu i tych podejmowanych dzisiaj, niż zrealizownie jedynie celu biznesowego. Od samego początku działalności, naszą misją jest dostarczanie profesjonalistom, możliwie najwyższej jakości narzędzi pracy - profesjonalnych stołów do masażu. Opinie klientów i referencje jakie otrzymujemy potwierdzają, że udaje się nam skutecznie ją realizować.

Dla Kogo to wszystko

Zdajemy sobie sprawę, że nasze produkty nie są dla każdego, że nie każdy klient doceni efekty naszej pracy. Jeśli jednak szukasz wysokiej jakości, trwałości i niezawodności, sprzętu któremu możesz zaufać, który zapewni bezpieczeństwo Twoim pacjentom i wygodę pracy Tobie, jeśli poważnie myślisz o swojej profesji, nawet jeżeli dopiero zaczynasz karierę profesjonalnego masażysty, fizjoterapeuty czy kosmetologa, w każdym z tych przypadków stół Habys będzie najlepszym wyborem. Jeśli szukasz partnera w biznesie, któremu nie jest obojętne co, komu, dlaczego i jak sprzedaje, wybierz Habys.

Dokąd zmierzamy

Pozycja lidera nie zmieniła naszego sposobu patrzenia na świat i biznes. Nadal hołdujemy tym samy uczciwym wartościom, które doprowadziły nas do punktu, w którym jesteśmy. Przede wszystkim, to poszanowanie dla drugiego człowieka i jego pracy. Cenimy współpracę na jasnych i przejrzystych zasadach, która rodzi korzyści wszystkim stronom transakcji. Nie ograniczamy naszych relacji z klientmi do transakcji kupił-sprzedał, zawsze jesteśmy gotowi służyć Wam doradztwem, wsparciem i wiedzą. Wasze zadowolenie jest naszym zadowoleniem. Czujemy odpowiedzialność za świat w którym możemy realizować naszą pasję. Doceniamy wartość społeczności, z którą zbudowaliśmy nasz sukces. Dlatego nie jest nam obojętne co się w niej dzieje i dokąd zmierza. Chcemy wywierać korzystny wpływ na nasze otoczenie. Dla wspólnego dobra. Zawsze tak było i zawsze tak będzie!

Poznajmy się

Jesteśmy na zdjęciu prawie wszyscy, zabrakło tylko kilku osób. Stoją od lewej: Marcin Wanat – technolog, Arkadiusz Skrzek - dział sprzedaży, Damian Szot – dział tapicerni, Magdalena Kędrek - v-ce prezes, Piotr Staniszerwki - serwis, Zdzisław Ciekielski – Magazyn, Michał Telma – dział wykończenia, Mariusz Binkowicz – dział krojownia, Paweł Zabawa - magazyn, Anna Wojdyła - księgowość, Mariusz Marecki – projektant/konstruktor, Anna Wietecha - księgowość, Justyna Czerkiewicz - dział sprzedaży, Janusz Stygar – dział krojownia, Marcin Mastej – dział montażu, Anna Dykas - spedycja, Małgorzata Madejczyk - dział sprzedaży, Andrzej Telma – kierownik ds. produkcji i zaopatrzenia, Mariusz Mazur – dział montażu, Krzysztof Urba - wsparcie sprzedaży, Monika Górniak - dział sprzedaży, Krzysztof Świstak - wsparcie sprzedaży, Anna Poniatowska-Wójcik - export, Sebastian Sienicki - informatyk; 'w parterze' od lewej: Paweł Żebracki – dział wykończenia, Grzegorz Sułkowiski – dział tapicerni, Emil Kędrek - prezes, Tomasz Olbrot - dyrektor ds. aliansów strategicznych.

Odwiedź bibliotekę naszych filmów