Produkty oznaczone statusem "wysyłka do 3 dni roboczych" dostępne są na magazynie i podlegają procedurze zwrotu do 30 dni.

Produkty oznaczone statusem "wysyłka do 14 dni" (lub dłużej), produkujemy (na indywidualne zamówienie) dopiero po złożeniu zamówienia i w związku z tym nie podlegają procedurze zwrotu.

Jeśli zamówiony produkt podlega zwrotowi i nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odesłać go do nas w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Jak mogę zwrócić towar?

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy >>.
  2. Spakuj towar, dowód zakupu i oświadczenie zwrotu.
  3. Wyślij przesyłkę na adres: HABYS Sp. z o.o., ul. Produkcyjna 16, 38-200 Jasło
  4. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz równowartość ceny towaru oraz koszt doręczenia towarów z e-sklepu do Klienta (jeśli wystąpił).

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz po zatwierdzeniu zwrotu przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz do 7 dni od zatwierdzenia zwrotu.


Odwiedź bibliotekę naszych filmów