Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 10 dni roboczych. Zamówienia nietypowe realizowane są do 30 dni roboczych.

Przesyłki wysyłamy poprzez firmy kurierskie, spedycyjne oraz do Paczkomatów. Rodzaj transportu można wybrać podczas finalizowania zamówienia w e-sklepie lub u Doradców Habys. Do Paczkomatów wysyłamy tylko przesyłki o niewielkich gabarytach. Jeśli skompletowane zamówienie uniemożliwia wysyłkę do Paczkomatu ze względu na duży gabaryt, na liście możliwych rodzajów transportu wyświetli się tylko dostawa poprzez firmę kurierską. Sprawdź szczegóły kosztów transportu i wysyłek do Paczkomatów.

Szczegółowa tabela z kosztami transportu na terenie Polski, dostępna jest tutaj. Koszty dostawy poza granicami Polski, wyceniamy indywidualnie. W przypadku zainteresowania wysyłką poza granice Polski, zapraszamy do kontaktu.

Możliwe formy płatności za zamówienie to:

  • przedpłata przelewem na konto HABYS Sp. z o.o. w Banku Zachodnim WBK:
    Nr konta bankowego: 11 1090 2590 0000 0001 3216 5500 ,
    Nr konta bankowego (dla płatności w e-sklepie Habys): 42 1090 2590 0000 0001 3521 8987
  • przedpłata szybkim przelewem poprzez system PayU,
  • pobranie: zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki,
  • pobranie: zapłata kartą płatniczą w wybranych Paczkomatach.

Cena podstawowa, widoczna w e-sklepie lub cenniku dotyczy stołu bez wyposażenia dodatkowego, o najmniejszej dostępnej szerokości (najczęściej 60 cm). Tylko tam, gdzie jest to wyraźnie zaznaczone cena obejmuje cały zestaw, np. w promocjach czy w wyprzedażach. W pozostałych przypadkach cena dotyczy samego stołu, bez wyposażenia dodatkowego.

Cena wyświetlana przy produkcie nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty te zostaną uwzględnione w końcowym podsumowaniu i będą widoczne na ostatnim etapie składania zamówienia. Sprawdź ile wynoszą koszty dostawy w zależności od rodzaju transportu i towaru.

Wszystkie ceny podawane w e-sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Przy towarach objętych promocją lub wyprzedażą, obok ceny sprzedaży pokazujemy także cenę przekreśloną. Cena przekreślona jest to normalna cena towaru, ważna gdy nie jest on objęty promocją.

Oczywiście. Posiadamy atesty, certyfikaty i rekomendacje od wielu firm i instytucji. Nasze laboratorium dodatkowo przeprowadza własne testy, gwarantując wysoką jakość zarówno surowców jaki i produktów gotowych. Większość naszych produktów, w tym wszystkie stoły do masażu, posiadają certyfikat CE. Sprawdź szczegóły.

Każdemu Klientowi przysługuje takie prawo i warto z niego korzystać. W obecności kuriera należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem i czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. W takim przypadku przesyłka zostanie do nas zwrócona, a Klient otrzyma nowy produkt. Pobierz formularz postępowania w przypadku wystąpienia uszkodzenia towaru w czasie transportu.

Oczywiście. Pragniemy aby każdy Klient podczas zakupów w HABYS czuł się komfortowo i wyjątkowo. Jeśli Klient nie jest w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, może w ramach Unikalnej Gwarancji Satysfakcji, dokonać zwrotu produktu w ciągu 90 dni od otrzymania towaru w zamian za zwrot pieniędzy! Sprawdź szczegóły.

Tak, składane stoły do masażu HABYS po złożeniu posiadają kształt walizki. Dzięki specjalnym uchwytom można je z łatwością przenosić i przwozić. Stoły po złożeniu można dodatkowo umieścić w specjalnym pokrowcu, który chroni stół i ułatwia jego przenoszenie.

Wybór stołu zależy od przeznaczenia i sposobu użytkowania. Z uwagi na obszerność tematu, zaproszamy do zapoznania się ze specjalnie przygotowanym w tym celu Poradnikiem.

Jeżeli nie znajdziesz poszukiwanej odpowiedzi, skontaktuj się z nami, a odpowiemy na nią, najszybciej jak to będzie możliwe.


Odwiedź bibliotekę naszych filmów