Dostawa do Paczkomatu
Chcesz dowiedzieć się jak odpowiednio dobrać stół do masażu? Nie znalazłeś dla siebie stołu lub wyposażenia w naszej ofercie? Skontaktuj się z nami! Doradcy Klienta czekają na Twoje pytania.
- tel: 887 766 115
- e-mail: info@habys.pl

- samoobsługowe punkty odbioru paczek dostępne całą dobę, 365 dni w roku,
- odbiór bez kolejki, o dowolnej porze w 17 sekund,
- niższe koszty dostawy,
- powiadomienia SMS i e-mail,
- dostawa do 48h od nadania.
Jakie produkty można kupić w e-sklepie HABYS z dostawą do Paczkomatu?
Dzięki odpowiednim gabarytom, wszystkie produkty z w/w kategorii można zamówić do Paczkomatu:
- Kosmetyki do masażu,
- Kamienie do masażu (poza: Podgrzewacz 17l*),
- Ochrona tapicerki (poza: Prześcieradła jednorazowe w rolkach*),
- Środki do dezynfekcji.
* przesyłki możliwe do wysyłki tylko kurierem, z uwagi na gabaryt wykraczający poza maksymalny możliwy do wysyłki poprzez Paczkomaty (41x38x64 cm).
Jak wybrać wysyłkę do Paczkomatu?
Po dodaniu do koszyka produktów i przejściu do podsumowania wybierz sposób dostawy - Paczkomat.
Jeśli przynajmniej jeden z produktów jest za duży, nie zostanie wyświetlona możliwość wysyłki do Paczkomatu. Do Paczkomatów możliwe są wysyłki tylko produktów o gabarytach nie przekraczających wymiarów 41x38x64 cm.
Jak odebrać przesyłkę?
Jakie są koszty wysyłki do Paczkomatu?
** forma płatności dostępna tylko w wybranych Paczkomatach - zobacz mapę.
Gdzie znajdują się Paczkomaty?
Znajdź swój Paczkomat, zobacz mapę >>
Inne opcje transportu
Zobacz pełną tabelę kosztów transportu.