Kariera

O Habys
Skorzystaj z pomocy naszych Doradców Klienta

Chcesz dowiedzieć się jak odpowiednio dobrać stół do masażu? Nie znalazłeś dla siebie stołu lub wyposażenia w naszej ofercie? Skontaktuj się z nami! Doradcy Klienta czekają na Twoje pytania.

Więcej opcji kontaktu
Kariera


Sukcesem firmy Habys są nasi pracownicy, którzy razem tworzą zgrany, kreatywny i wykwalifikowany zespół Habys. Rozwój pracowników to rozwój marki Habys, dlatego ciągle inwestujemy w podnoszenie ich kwalifikacji i zwiększanie kompetencji zawodowych. Jak przystało na rodzinną firmę chcemy, aby każdy czuł się tutaj jak w domu. Sprzyjają temu wartości, według których budujemy kulturę organizacyjną firmy. Są to otwartość, wzajemny szacunek i wsparcie na każdym etapie ścieżki zawodowej. Naszą siłą jest wspólna misja – zdrowie człowieka. Realizujemy ją poprzez tworzenie coraz lepszych rozwiązań dla fizjoterapii i masażu, pomagając każdego dnia tysiącom terapeutów pracować jeszcze lepiej i efektywniej.



DLACZEGO NASI PRACOWNICY LUBIĄ TUTAJ PRACOWAĆ?


Dawid Henzel
Magazynier

Dawid Henzel


Bardzo cenię sobie pracę w Habys. Panuje tutaj przyjazna atmosfera i bardzo dobre warunki pracy. Już po 4 miesiącach od zatrudnienia miałem możliwość zrobienia kursu na wózek widłowy. Zdobywanie dodatkowych kwalifikacji jest dla mnie bardzo ważne.



Małgorzata Madejczyk
Doradca Klienta

Małgorzata Madejczyk


Fakt, że pracuję tu 15 lat może świadczyć tylko o tym, jak dobrze się tu czuję. Cudowni ludzie, niezawodne produkty, świetne warunki pracy, to wszystko sprawia, że mogę uczciwie powiedzieć: „idę do pracy”, a nie „do roboty”. Wielu z pracowników to moi przyjaciele, na których mogę liczyć zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym. Praca w gronie ludzi otwartych, pozytywnych, a przede wszystkim życzliwych, to tylko niektóre zalety pracy w firmie Habys.



Mariusz Binkowicz
Krojczy

Mariusz Binkowicz


Habys to zgrany zespół ludzi i to jest powód dla którego pracuję tutaj już tyle lat. To co dla mnie osobiście ma również ogromne znaczenie to "ludzkie podejście" kadry kierowniczej do pracownika. Świadomość, że można liczyć na siebie w potrzebie.



Anna Poniatowska
Export Development

Anna Poniatowska


Od 13 lat pracuję w Habysie i z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że jest to firma wyjątkowa. Przyjacielska atmosfera, możliwość rozwoju oraz wsparcie sprawiają, że chce się przychodzić do pracy – nawet w poniedziałek ;)



Ewa Pikorz
Krawcowa

Ewa Piskorz


Jestem krawcową i pracuję w Habys od blisko 18 lat. To już kawałek historii i patrząc wstecz, mogę szczerze powiedzieć, że bardzo dobrze mi się tutaj pracuje. Po pierwsze lubię to co robię a po drugie firma daje dobre warunki by spokojnie pracować.



ZOBACZ NASZE MIEJSCA PRACY:


Wierzymy, że nasi pracownicy zasługują na najlepsze warunki pracy, dlatego świadomie dbamy o estetykę, bezpieczeństwo i ergonomię każdego stanowiska pracy. Zobacz nasze środowisko, w którym pracujemy i rozwijamy się każdego dnia.

OFERTY PRACY:


W HABYS od ponad 20 lat tworzymy cenione przez użytkowników stoły do masażu. Jesteśmy liderem w swojej branży. Posiadamy najbardziej rozpoznawalną i cenioną markę w Polsce. Obecnie poszukujemy osoby na stanowiska:






Marketplace Manager


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Opracowanie strategii sprzedaży na międzynarodowych platformach marketplace (w tym Amazon)
  • Odpowiedzialność za realizację założeń strategicznych i operacyjnych sprzedaży na marketplace
  • Analiza rynku/konkurencji oraz inicjowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż
  • Monitorowanie efektywności i rentowności w obrębie prowadzonych działań, raportowanie
  • Aktywny udział w rozwijaniu procesów e-commerce

Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w e-commerce
  • Znajomość platform marketplace: Amazon, Ebay, Allegro, Shopee
  • Znajomość systemów integrujących np.: Baselinker, xSale
  • Zorientowanie na cele sprzedażowe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność i doskonała organizacja pracy
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Znajomość środowiska MS Office
  • Mile widziane doświadczenie w branżach: zdrowie, rehabilitacja, masaż

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej, stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją
  • Możliwość rozwoju, szkoleń i wsparcie w realizacji zadań
  • Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
  • Realny wpływ na działania firmy





Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Marketplace


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Obsługa międzynarodowych platform sprzedażowych (głównie Amazon)
  • Analiza rynku oraz inicjowanie wprowadzania nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż
  • Aktualizacja oferty produktowej (opisy produktów i inne elementy contentowe) oraz jej pozycjonowanie
  • Rekomendacje działań wpływających na realizację celów sprzedażowych
  • Raportowanie bieżących działań do bezpośredniego przełożonego

Oczekujemy od Ciebie:

  • Zorientowanie na cele sprzedażowe oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • Podstawowa wiedza z zakresu SEO
  • Znajomość pakietu MS Office w tym Excel na poziomie min. dobrym
  • Znajomość języka angielskiego
  • Chęć uczenia się
  • Mile widziana znajomość platform marketplace: Amazon, eBay, Allegro, Shopee i integracji tych systemów z wykorzystaniem Baselinker/xSale
  • Mile widziane doświadczenie w branżach: zdrowie, rehabilitacja, masaż

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej, stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją
  • Możliwość rozwoju, szkoleń i wsparcie w realizacji zadań
  • Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
  • Realny wpływ na działania firmy





Key Account Manager


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Aktywna sprzedaż na rynkach międzynarodowych
  • Budowa strategii rozwoju sprzedaży eksportowej
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami
  • Monitoring rynku i konkurencji
  • Realizacja planów sprzedażowych

Oczekujemy od Ciebie:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B
  • Doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów i budowaniem rynku
  • Dobra organizacja pracy własnej i pracy w zespole
  • Umiejętność analitycznego myślenia i planowania
  • Umiejętności negocjacyjne

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej, stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją
  • Możliwość rozwoju, szkoleń i wsparcie w realizacji zadań
  • Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
  • Realny wpływ na działania firmy





Junior Product Manager


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • stanie się ekspertem w dziedzinie powierzonych grup produktowych
  • wyszukiwanie informacji o nowych produktach, ich funkcjonowaniu oraz prognozowaniu sprzedaży
  • analiza bazy danych na potrzeby narzędzi sprzedażowych
  • przygotowywanie raportów z wykonanych działań wg założonego, ustalonego harmonogramu
  • pomoc w opracowywaniu materiałów marketingowych na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne
  • opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z nowych produktów

Oczekujemy od Ciebie:

  • dobrej znajomość pakietu MS Office: Excel, Word, Power Point
  • kreatywności i komunikatywności oraz nastawienia na osiąganie celu i wyniku
  • umiejętności koordynowana wielu zadań równolegle
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • dobrej znajomości języka angielskiego, znajomość dodatkowego języka może stanowić znakomite uzupełnienie
  • dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00

Atutem będzie:

  • umiejętność pracy z tekstem (opisy produktów, tłumaczenia, tworzenie instrukcji)
  • zainteresowanie branżą: masaż, rehabilitacja
  • znajomość mechanizmów rynku e-commerce

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej, stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży,
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
  • możliwość rozwoju, szkoleń i wsparcie w realizacji zadań,
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
  • realny wpływ na działania firmy





Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres hr@habys.pl.

W tytule wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Habys Sp. z o.o. z siedzibą w Jaśle przy ul. Produkcyjnej 16 dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)." Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel