Program lojalnościowy

Zakupy online
Skorzystaj z pomocy naszych Doradców Klienta

Chcesz dowiedzieć się jak odpowiednio dobrać stół do masażu? Nie znalazłeś dla siebie stołu lub wyposażenia w naszej ofercie? Skontaktuj się z nami! Doradcy Klienta czekają na Twoje pytania.

Więcej opcji kontaktu
Program lojalnościowy

Zapisz się do Newslettera, rób zakupy i zyskaj do 10% stałego rabatu w sklepie habys.pl

Uzyskaj jeden z 4 progów rabatowych, w zależności od sumy wartości zakupów wykonanych w e-sklepie, w ciągu ostatnich 365 dni:

Progi
Rabat na kolejne 365 dni
Suma wartości zakupów za ostatnie 365 dni
Platyna
10%
2000 zł
Złoto
7%
1000 zł
Srebro
5%
500 zł
Brąz
3%
300 zł

 

Jeszcze nie masz konta w sklepie www.habys.pl i chcesz przystąpić do programu lojalnościowego?

  1. Zarejestruj się w sklepie www.habys.pl i zapisz się do Newslettera:

  2. Zrób zakupy w sklepie www.habys.pl na łączną sumę powyżej jednego z progów rabatowych np.: 300 zł, 500 zł, 1000 zł, 2000 zł. Za zamówienie należy zapłacić poprzez PayU lub „za pobraniem”. Do programu nie wliczają się wpłaty za pomocą faktury proforma na tradycyjne konto bankowe.

Masz już konto w sklepie www.habys.pl i robiłeś zakupy w ciągu ostatnich 365 dni? Sprawdź czy i do jakiej grupy rabatowej zostałeś zakwalifikowany:

  1. Jeśli nie jesteś jeszcze zapisany do Newslettera, zapisz się ze stopki na stronie e-sklepu:

  2. Zaloguj się na swoje konto w sklepie habys.pl, wejdź do sekcji „PROFITY ZA BYCIE LOJAJNYM KLIENTEM” i kliknij „MOJE RABATY”.

    W tabeli pojawi się informacja o progach rabatowych w programie lojalnościowym. Jeśli któryś z rabatów jest wyróżniony na czarno, oznacza to, że rabat jest już aktywny na Twoim koncie, a cena produktów w sklepie jest pomniejszona o przyznany rabat.

    Jeśli żaden z rabatów w tabeli nie jest wyróżniony na czarno, oznacza to, że jeszcze nie osiągnąłeś żadnego progu rabatowego.

 

Przyznany rabat aktywuje się w ciągu 24h od zmiany statusu zamówienia na „opłacone/wysłane”.

Rabaty w programie lojalnościowym łączą się z promocją: "Nie przegap okazji".



Masz więcej pytań dotyczących programu lojalnościowego? Sprawdź FAQ>>

pixel