Zwroty i wymiana

Zakupy online
Skorzystaj z pomocy naszych Doradców Klienta

Chcesz dowiedzieć się jak odpowiednio dobrać stół do masażu? Nie znalazłeś dla siebie stołu lub wyposażenia w naszej ofercie? Skontaktuj się z nami! Doradcy Klienta czekają na Twoje pytania.

Więcej opcji kontaktu
Zwroty i wymiana

 

Wszystkie produkty zakupione poprzez sklep internetowy podlegają procedurze zwrotu do 30 dni.

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odesłać go do nas w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Jak mogę zwrócić towar?

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy >>.
  2. Spakuj towar, dowód zakupu i oświadczenie zwrotu.
  3. Wyślij przesyłkę na adres: HABYS Sp. z o.o., ul. Produkcyjna 16, 38-200 Jasło
  4. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz równowartość ceny towaru oraz koszt doręczenia towarów z e-sklepu do Klienta (jeśli wystąpił).

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz po zatwierdzeniu zwrotu przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz do 7 dni od zatwierdzenia zwrotu.

Zamówienia składane poza sklepem internetowym, zawierające towary produkowane na „indywidualne zamówienie” nie podlegają zwrotom.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel