Zwroty i wymiana

Zwroty i wymiana

Produkty zakupione poprzez sklep internetowy podlegają procedurze zwrotu do 30 dni.*

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odesłać go do nas w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Jak mogę zwrócić towar?

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy >>.
  2. Spakuj towar, dowód zakupu i oświadczenie zwrotu.
  3. Wyślij przesyłkę na adres: HABYS Sp. z o.o., ul. Produkcyjna 16, 38-200 Jasło
  4. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz równowartość ceny towaru oraz koszt doręczenia towarów z e-sklepu do Klienta (jeśli wystąpił).

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz po zatwierdzeniu zwrotu przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz do 14 dni od zatwierdzenia zwrotu.

Wymiana towaru

Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.



*Zamówienia składane poza sklepem internetowym, zawierające towary produkowane na „indywidualne zamówienie” nie podlegają zwrotom.

*Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone, w szczególności, w przypadku Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu prawo do odstąpienia od zawartej Umowy nie przysługuje, zgodnie z art.38 pkt. 5 Ustawy o prawach konsumenta.

pixel