F.A.Q.

Obsługa klienta
Skorzystaj z pomocy naszych Doradców Klienta

Chcesz dowiedzieć się jak odpowiednio dobrać stół do masażu? Nie znalazłeś dla siebie stołu lub wyposażenia w naszej ofercie? Skontaktuj się z nami! Doradcy Klienta czekają na Twoje pytania.

Więcej opcji kontaktu
F.A.Q.

 

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

 

Jak dokładnie działa program lojalnościowy?

Program lojalnościowy działa na zasadzie przyznania jednego z 4 progów rabatowych, uzależnionych od sumy wartości zakupów, wykonanych w e-sklepie w ciągu ostatnich 365 dni np. jeśli w ciągu ostatniego roku wydałeś na zakupy w sklepie habys.pl np. 300 zł, to przy każdych następnych zakupach automatycznie zostanie przyznany rabat w wysokości 3%. Wysokość rabatu będzie rosła wraz z przekroczeniem kolejnych progów rabatowych.

Jak sprawdzić, czy mój rabat jest już aktywny?

Zaloguj się w sklepie habys.pl, kliknij w zakładkę: „Twoje konto”, przejdź do sekcji: „PROFITY ZA BYCIE LOJAJNYM KLIENTEM” i kliknij „Moje rabaty”. W tabeli pojawi się informacja o progach rabatowych w programie lojalnościowym. Jeśli któryś z rabatów jest wyróżniony na czarno, oznacza to, że rabat jest aktywny na Twoim koncie. Cena produktów w sklepie jest już pomniejszona o przyznany w programie rabat.

Zrobiłem zakupy na kwotę powyżej 300 zł. Nadal nie widzę swojego rabatu na moim koncie w sklepie habys.pl.

Przyznany rabat aktywuje się w ciągu 24h od uzyskania statusu zamówienia na: opłacone/wysłane.



Przykład:
Dzisiaj zrobiłeś zakupy na kwotę powyżej 300 zł. Po upływie 24h od zmiany statusu zamówienia na: opłacone/wysłane, przy kolejnych zakupach automatycznie naliczy się rabat 3%. To znaczy, że po zalogowaniu się na swoje konto, w sklepie zobaczysz produkty w cenach, już pomniejszonych o przyznany w programie rabat.

W sekcji: „Moje rabaty” widzę tabelę z dostępnymi rabatami, jednak żaden z nich nie jest aktywny, czyli zaznaczony na czarno?

Jeśli żaden z rabatów w tabeli, nie jest wyróżniony na czarno, oznacza to, że jeszcze nie osiągnąłeś progu rabatowego. Pamiętaj, że rabat aktywuje się w ciągu 24h od zmiany statusu zamówienia na: opłacone/wysłane.

Jak długo ważny jest rabat w programie lojalnościowym?

Każdy z przyznanych rabatów obowiązuje przez okres 365 dni od momentu przekroczenia danego progu rabatowego.

Przykład:
Złożyłeś zamówienie 1.01.2021 r. na kwotę 301 zł. Przyznany w programie lojalnościowym rabat 3% będzie obowiązywał do 1.01.2022.
Gdy osiągniesz kolejny próg rabatowy np. 10%, od tego momentu rabat będzie aktywny przez okres 365 dni.

Czy rabat dotyczy całego asortymentu w sklepie habys.pl?

Tak, rabat obejmuje wszystkie produkty w naszym e-sklepie.

Dokonałem zwrotu produktu w sklepie habys.pl. Czy wartość zwróconych produktów nadal będzie brana pod uwagę w programie lojalnościowym?

Nie, wartość zwróconych produktów będzie odliczona od sumy Twoich wydatków.

Czy program lojalnościowy obejmuje również produkty marki Habys, dostępne w sklepie avenolife.pl?

Nie, program lojalnościowy dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie habys.pl

Jak sprawdzić, czy jestem już zapisany do Newslettera?

Zaloguj się na swoje konto w sklepie habys.pl. Wejdź do zakładki: „Dane osobowe” i sprawdź w danych kontaktowych, czy jest zaznaczona opcja „Chcę otrzymywać E-mail Newsletter (możliwość późniejszej rezygnacji)”.

Złożyłem wczoraj zamówienie telefonicznie. Czy wartość tego zamówienia zostanie uwzględniona w programie lojalnościowym?

Nie. Program lojalnościowy dotyczy tylko zakupów on-line w sklepie www.habys.pl.

Robiłem zakupy w sklepie habys.pl jakiś czas temu. Jak sprawdzić łączną wartość moich zakupów?

Zaloguj się w sklepie habys.pl, kliknij w zakładkę: „Twoje konto”, przejdź do sekcji: „Zamówienia zrealizowane i anulowane”.

Gdzie zobaczę ceny po rabacie, wynikające z programu lojalnościowego?

Zobaczysz je, podczas kolejnych zakupów w sklepie habys.pl, po zalogowaniu się do swojego konta. Przeglądając ofertę w e-sklepie, cena każdego z produktów będzie już zawierać rabat.

Pamiętaj o zalogowaniu się na swoje konto w e-sklepie. W przeciwnym wypadku, zobaczysz regularne ceny produktów bez rabatu.

Czy rabaty w programie lojalnościowym łączą się z innymi promocjami w sklepie habys.pl?

Rabaty przyznane w programie lojalnościowym łączą się z promocją: "Nie przegap okazji".

 

POZOSTAŁE PYTANIA

 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 10 dni roboczych. Zamówienia nietypowe realizowane są do 30 dni roboczych.

W jaki sposób dostarczany jest towar?

Przesyłki wysyłamy poprzez firmy kurierskie, spedycyjne oraz do Paczkomatów. Rodzaj transportu można wybrać podczas finalizowania zamówienia w e-sklepie lub u doradców Habys. Do Paczkomatów wysyłamy tylko przesyłki o niewielkich gabarytach. Jeśli skompletowane zamówienie uniemożliwia wysyłkę do Paczkomatu ze względu na duży gabaryt, na liście możliwych rodzajów transportu wyświetli się tylko dostawa poprzez firmę kurierską. Sprawdź szczegóły kosztów transportu i wysyłek do Paczkomatów.

Ile wynoszą koszty przesyłki?

Szczegółowa tabela z kosztami transportu na terenie Polski, dostępna jest tutaj. Koszty dostawy poza granicami Polski, wyceniamy indywidualnie. W przypadku zainteresowania wysyłką poza granice Polski, zapraszamy do kontaktu.

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Możliwe formy płatności za zamówienie to:

  • PayU
  • pobranie: zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki,
  • pobranie: zapłata kartą płatniczą w wybranych Paczkomatach.

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszt dostawy?

Cena wyświetlana przy produkcie nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty te zostaną uwzględnione w końcowym podsumowaniu i będą widoczne na ostatnim etapie składania zamówienia. Sprawdź ile wynoszą koszty dostawy w zależności od rodzaju transportu i towaru.

Czy cena wyświetlana przy produkcie jest kwotą netto czy brutto?

Wszystkie ceny podawane w e-sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Co oznacza przekreślona cena w e-sklepie?

Przy towarach objętych promocją lub wyprzedażą, obok ceny sprzedaży pokazujemy także cenę przekreśloną. Cena przekreślona to standardowa cena towaru, ważna gdy nie jest on objęty promocją.

Czy produkty w Habys można kupować na raty?

Tak. Każde zamówienie o wartości od 300 do 20000 zł, można sfinansować w systemie ratalnym obsługiwanym przez system PayU oraz Alior Bank. Decyzja o przyznaniu płatności ratalnej zależy od indywidualnej zdolności kredytowej i podejmowana jest przez Alior Bank. Sprawdź szczegóły.

Czy produkty Habys posiadają odpowiednie atesty?

Oczywiście. Posiadamy atesty, certyfikaty i rekomendacje od wielu firm i instytucji. Nasze laboratorium dodatkowo przeprowadza własne testy, gwarantując wysoką jakość zarówno surowców jaki i produktów gotowych. Większość naszych produktów, w tym wszystkie stoły do masażu, posiadają certyfikat CE. Sprawdź szczegóły.

Czy można podczas odbioru przesyłki otworzyć paczkę?

Każdemu Klientowi przysługuje takie prawo i warto z niego korzystać. W obecności kuriera należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem i czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. W takim przypadku przesyłka zostanie do nas zwrócona, a Klient otrzyma nowy produkt. Pobierz formularz postępowania w przypadku wystąpienia uszkodzenia towaru w czasie transportu.

Czy mogę zwrócić produkt?

Oczywiście. Pragniemy aby każdy Klient podczas zakupów w HABYS czuł się komfortowo i wyjątkowo. Jeśli Klient nie jest w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, może dokonać zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania towaru w zamian za zwrot pieniędzy! Sprawdź szczegóły.

Czy stoły do masażu składają się w walizkę?

Tak, składane stoły do masażu HABYS po złożeniu mają kształt walizki. Dzięki specjalnym uchwytom można je z łatwością przenosić i przewozić. Stoły po złożeniu można dodatkowo umieścić w specjalnym pokrowcu, który chroni stół i ułatwia jego przenoszenie.

Który stół jest najlepszy?

Wybór stołu zależy od przeznaczenia i sposobu użytkowania. Z uwagi na obszerność tematu, zapraszamy do zapoznania się ze specjalnie przygotowanym w tym celu poradnikiem.

Jak wykorzystać kod rabatowy?


  1. Wejdź na stronę www.habys.pl/code
  2. Wpisz nazwę kodu w polu formularza i aktywuj go przyciskiem:

Jeżeli posiadasz procentowy kod rabatowy np. -5%, ceny widoczne w sklepie zostaną obniżone o wartość rabatu:

Jeżeli posiadasz wartościowy kod rabatowy np. -25 zł, rabat zostanie naliczony w koszyku na etapie składania zamówienia:

Jeżeli nie znajdziesz poszukiwanej odpowiedzi, skontaktuj się z nami, a my pomożemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Pliki cookie służą do personalizacji reklam Google. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

OK
pixel