F.A.Q.

F.A.Q.

SPIS TREŚCI:

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

  1. Jak dokładnie działa program lojalnościowy?

  2. Jak sprawdzić, czy mój rabat jest już aktywny?

  3. Zrobiłem zakupy na kwotę powyżej 300 zł. Nadal nie widzę swojego rabatu na moim koncie w sklepie habys.pl.

  4. W sekcji: „Moje rabaty” widzę tabelę z dostępnymi rabatami, jednak żaden z nich nie jest aktywny, czyli zaznaczony na czarno?

  5. Jak długo ważny jest rabat w programie lojalnościowym?

  6. Czy rabat dotyczy całego asortymentu w sklepie habys.pl?

  7. Dokonałem zwrotu produktu w sklepie habys.pl. Czy wartość zwróconych produktów nadal będzie brana pod uwagę w programie lojalnościowym?

  8. Czy program lojalnościowy obejmuje również produkty marki Habys, dostępne w sklepie avenolife.pl?

  9. Jak sprawdzić, czy jestem już zapisany do Newslettera?

  10. Złożyłem wczoraj zamówienie telefonicznie. Czy wartość tego zamówienia zostanie uwzględniona w programie lojalnościowym?

  11. Robiłem zakupy w sklepie habys.pl jakiś czas temu. Jak sprawdzić łączną wartość moich zakupów?

  12. Gdzie zobaczę ceny po rabacie, wynikające z programu lojalnościowego?

  13. Czy rabaty w programie lojalnościowym łączą się z innymi promocjami w sklepie habys.pl?

POZOSTAŁE PYTANIA

  1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

  2. W jaki sposób dostarczany jest towar?

  3. Ile wynoszą koszty przesyłki?

  4. Jakie są możliwe sposoby płatności?

  5. Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszt dostawy?

  6. Czy cena wyświetlana przy produkcie jest kwotą netto czy brutto?

  7. Co oznacza przekreślona cena w e-sklepie?

  8. Czy produkty Habys posiadają odpowiednie atesty?

  9. Czy produkty w Habys można kupować na raty?

  10. Czy produkty Habys posiadają odpowiednie atesty?

  11. Czy można podczas odbioru przesyłki otworzyć paczkę?

  12. Czy stoły do masażu składają się w walizkę?

  13. Który stół jest najlepszy?

  14. Jak wykorzystać kod rabatowy?


PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

1. Jak dokładnie działa program lojalnościowy?

Program lojalnościowy działa na zasadzie przyznania jednego z 4 progów rabatowych, uzależnionych od sumy wartości zakupów, wykonanych w e-sklepie w ciągu ostatnich 365 dni np. jeśli w ciągu ostatniego roku wydałeś na zakupy w sklepie habys.pl np. 300 zł, to przy każdych następnych zakupach automatycznie zostanie przyznany rabat w wysokości 3%. Wysokość rabatu będzie rosła wraz z przekroczeniem kolejnych progów rabatowych.

2. Jak sprawdzić, czy mój rabat jest już aktywny?

Zaloguj się w sklepie habys.pl, kliknij w zakładkę: „Twoje konto”, przejdź do sekcji: „PROFITY ZA BYCIE LOJAJNYM KLIENTEM” i kliknij „Moje rabaty”. W tabeli pojawi się informacja o progach rabatowych w programie lojalnościowym. Jeśli któryś z rabatów jest wyróżniony na czarno, oznacza to, że rabat jest aktywny na Twoim koncie. Cena produktów w sklepie jest już pomniejszona o przyznany w programie rabat.

3. Zrobiłem zakupy na kwotę powyżej 300 zł. Nadal nie widzę swojego rabatu na moim koncie w sklepie habys.pl.

Przyznany rabat aktywuje się w ciągu 24h od uzyskania statusu zamówienia na: opłacone/wysłane.



Przykład:
Dzisiaj zrobiłeś zakupy na kwotę powyżej 300 zł. Po upływie 24h od zmiany statusu zamówienia na: opłacone/wysłane, przy kolejnych zakupach automatycznie naliczy się rabat 3%. To znaczy, że po zalogowaniu się na swoje konto, w sklepie zobaczysz produkty w cenach, już pomniejszonych o przyznany w programie rabat.

4. W sekcji: „Moje rabaty” widzę tabelę z dostępnymi rabatami, jednak żaden z nich nie jest aktywny, czyli zaznaczony na czarno?

Jeśli żaden z rabatów w tabeli, nie jest wyróżniony na czarno, oznacza to, że jeszcze nie osiągnąłeś progu rabatowego. Pamiętaj, że rabat aktywuje się w ciągu 24h od zmiany statusu zamówienia na: opłacone/wysłane.

5. Jak długo ważny jest rabat w programie lojalnościowym?

Każdy z przyznanych rabatów obowiązuje przez okres 365 dni od momentu przekroczenia danego progu rabatowego.

Przykład:
Złożyłeś zamówienie 1.01.2021 r. na kwotę 301 zł. Przyznany w programie lojalnościowym rabat 3% będzie obowiązywał do 1.01.2022.
Gdy osiągniesz kolejny próg rabatowy np. 10%, od tego momentu rabat będzie aktywny przez okres 365 dni.

6. Czy rabat dotyczy całego asortymentu w sklepie habys.pl?

Tak, rabat obejmuje wszystkie produkty w naszym e-sklepie.

7. Dokonałem zwrotu produktu w sklepie habys.pl. Czy wartość zwróconych produktów nadal będzie brana pod uwagę w programie lojalnościowym?

Nie, wartość zwróconych produktów będzie odliczona od sumy Twoich wydatków.

8. Czy program lojalnościowy obejmuje również produkty marki Habys, dostępne w sklepie avenolife.pl?

Nie, program lojalnościowy dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie habys.pl

9. Jak sprawdzić, czy jestem już zapisany do Newslettera?

Zaloguj się na swoje konto w sklepie habys.pl. Wejdź do zakładki: „Dane osobowe” i sprawdź w danych kontaktowych, czy jest zaznaczona opcja „Chcę otrzymywać E-mail Newsletter (możliwość późniejszej rezygnacji)”.

10. Złożyłem wczoraj zamówienie telefonicznie. Czy wartość tego zamówienia zostanie uwzględniona w programie lojalnościowym?

Nie. Program lojalnościowy dotyczy tylko zakupów on-line w sklepie www.habys.pl.

11. Robiłem zakupy w sklepie habys.pl jakiś czas temu. Jak sprawdzić łączną wartość moich zakupów?

Zaloguj się w sklepie habys.pl, kliknij w zakładkę: „Twoje konto”, przejdź do sekcji: „Zamówienia zrealizowane i anulowane”.

12. Gdzie zobaczę ceny po rabacie, wynikające z programu lojalnościowego?

Zobaczysz je, podczas kolejnych zakupów w sklepie habys.pl, po zalogowaniu się do swojego konta. Przeglądając ofertę w e-sklepie, cena każdego z produktów będzie już zawierać rabat.

Pamiętaj o zalogowaniu się na swoje konto w e-sklepie. W przeciwnym wypadku, zobaczysz regularne ceny produktów bez rabatu.

13. Czy rabaty w programie lojalnościowym łączą się z innymi promocjami w sklepie habys.pl?

Rabaty przyznane w programie lojalnościowym łączą się z promocją: "Nie przegap okazji".

 

POZOSTAŁE PYTANIA

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 10 dni roboczych. Zamówienia nietypowe realizowane są do 30 dni roboczych.

2. W jaki sposób dostarczany jest towar?

Przesyłki wysyłamy poprzez firmy kurierskie, spedycyjne oraz do Paczkomatów. Rodzaj transportu można wybrać podczas finalizowania zamówienia w e-sklepie lub u doradców Habys. Do Paczkomatów wysyłamy tylko przesyłki o niewielkich gabarytach. Jeśli skompletowane zamówienie uniemożliwia wysyłkę do Paczkomatu ze względu na duży gabaryt, na liście możliwych rodzajów transportu wyświetli się tylko dostawa poprzez firmę kurierską. Sprawdź szczegóły kosztów transportu i wysyłek do Paczkomatów.

3. Ile wynoszą koszty przesyłki?

Szczegółowa tabela z kosztami transportu na terenie Polski, dostępna jest tutaj. Koszty dostawy poza granicami Polski, wyceniamy indywidualnie. W przypadku zainteresowania wysyłką poza granice Polski, zapraszamy do kontaktu.

4. Jakie są możliwe sposoby płatności?

Możliwe formy płatności za zamówienie to:

  • PayU
  • pobranie: zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki,
  • pobranie: zapłata kartą płatniczą w wybranych Paczkomatach.

5. Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszt dostawy?

Cena wyświetlana przy produkcie nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty te zostaną uwzględnione w końcowym podsumowaniu i będą widoczne na ostatnim etapie składania zamówienia. Sprawdź ile wynoszą koszty dostawy w zależności od rodzaju transportu i towaru.

6. Czy cena wyświetlana przy produkcie jest kwotą netto czy brutto?

Wszystkie ceny podawane w e-sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

7. Co oznacza przekreślona cena w e-sklepie?

Przy towarach objętych promocją lub wyprzedażą, obok ceny sprzedaży pokazujemy także cenę przekreśloną. Cena przekreślona to standardowa cena towaru, ważna gdy nie jest on objęty promocją.

8. Czy produkty w Habys można kupować na raty?

Tak. Każde zamówienie o wartości od 300 do 20000 zł, można sfinansować w systemie ratalnym obsługiwanym przez system PayU oraz Alior Bank. Decyzja o przyznaniu płatności ratalnej zależy od indywidualnej zdolności kredytowej i podejmowana jest przez Alior Bank. Sprawdź szczegóły.

9. Czy produkty Habys posiadają odpowiednie atesty?

Oczywiście. Posiadamy atesty, certyfikaty i rekomendacje od wielu firm i instytucji. Nasze laboratorium dodatkowo przeprowadza własne testy, gwarantując wysoką jakość zarówno surowców jaki i produktów gotowych. Większość naszych produktów, w tym wszystkie stoły do masażu, posiadają certyfikat CE. Sprawdź szczegóły.

10. Czy można podczas odbioru przesyłki otworzyć paczkę?

Każdemu Klientowi przysługuje takie prawo i warto z niego korzystać. W obecności kuriera należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem i czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. W takim przypadku przesyłka zostanie do nas zwrócona, a Klient otrzyma nowy produkt. Pobierz formularz postępowania w przypadku wystąpienia uszkodzenia towaru w czasie transportu.

11. Czy mogę zwrócić produkt?

Oczywiście. Pragniemy aby każdy Klient podczas zakupów w HABYS czuł się komfortowo i wyjątkowo. Jeśli Klient nie jest w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, może dokonać zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania towaru w zamian za zwrot pieniędzy! Sprawdź szczegóły.

12. Czy stoły do masażu składają się w walizkę?

Tak, składane stoły do masażu HABYS po złożeniu mają kształt walizki. Dzięki specjalnym uchwytom można je z łatwością przenosić i przewozić. Stoły po złożeniu można dodatkowo umieścić w specjalnym pokrowcu, który chroni stół i ułatwia jego przenoszenie.

13. Który stół jest najlepszy?

Wybór stołu zależy od przeznaczenia i sposobu użytkowania. Z uwagi na obszerność tematu, zapraszamy do zapoznania się ze specjalnie przygotowanym w tym celu poradnikiem.

14. Jak wykorzystać kod rabatowy?


  1. Wejdź na stronę www.habys.pl/code
  2. Wpisz nazwę kodu w polu formularza i aktywuj go przyciskiem:

Jeżeli posiadasz procentowy kod rabatowy np. -5%, ceny widoczne w sklepie zostaną obniżone o wartość rabatu:

Jeżeli posiadasz wartościowy kod rabatowy np. -25 zł, rabat zostanie naliczony w koszyku na etapie składania zamówienia:

Jeżeli nie znajdziesz poszukiwanej odpowiedzi, skontaktuj się z nami, a my pomożemy najszybciej jak to będzie możliwe.

pixel