F.A.Q.

Obsługa klienta
Skorzystaj z pomocy naszych Doradców Klienta

Chcesz dowiedzieć się jak odpowiednio dobrać stół do masażu? Nie znalazłeś dla siebie stołu lub wyposażenia w naszej ofercie? Skontaktuj się z nami! Doradcy Klienta czekają na Twoje pytania.

Więcej opcji kontaktu
F.A.Q.

 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 10 dni roboczych. Zamówienia nietypowe realizowane są do 30 dni roboczych.

W jaki sposób dostarczany jest towar?

Przesyłki wysyłamy poprzez firmy kurierskie, spedycyjne oraz do Paczkomatów. Rodzaj transportu można wybrać podczas finalizowania zamówienia w e-sklepie lub u doradców Habys. Do Paczkomatów wysyłamy tylko przesyłki o niewielkich gabarytach. Jeśli skompletowane zamówienie uniemożliwia wysyłkę do Paczkomatu ze względu na duży gabaryt, na liście możliwych rodzajów transportu wyświetli się tylko dostawa poprzez firmę kurierską. Sprawdź szczegóły kosztów transportu i wysyłek do Paczkomatów.

Ile wynoszą koszty przesyłki?

Szczegółowa tabela z kosztami transportu na terenie Polski, dostępna jest tutaj. Koszty dostawy poza granicami Polski, wyceniamy indywidualnie. W przypadku zainteresowania wysyłką poza granice Polski, zapraszamy do kontaktu.

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Możliwe formy płatności za zamówienie to:

  • przedpłata przelewem na konto HABYS Sp. z o.o. w ING Bank Śląski:
  • Nr konta bankowego: ING Bank Śląski 09 1050 1562 1000 0090 3138 6858
  • przedpłata szybkim przelewem poprzez system PayU,
  • pobranie: zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki,
  • pobranie: zapłata kartą płatniczą w wybranych Paczkomatach.
  • PayU

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszt dostawy?

Cena wyświetlana przy produkcie nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty te zostaną uwzględnione w końcowym podsumowaniu i będą widoczne na ostatnim etapie składania zamówienia. Sprawdź ile wynoszą koszty dostawy w zależności od rodzaju transportu i towaru.

Czy cena wyświetlana przy produkcie jest kwotą netto czy brutto?

Wszystkie ceny podawane w e-sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Co oznacza przekreślona cena w e-sklepie?

Przy towarach objętych promocją lub wyprzedażą, obok ceny sprzedaży pokazujemy także cenę przekreśloną. Cena przekreślona to standardowa cena towaru, ważna gdy nie jest on objęty promocją.

Czy produkty w Habys można kupować na raty?

Tak. Każde zamówienie o wartości od 300 do 20000 zł, można sfinansować w systemie ratalnym obsługiwanym przez system PayU oraz Alior Bank. Decyzja o przyznaniu płatności ratalnej zależy od indywidualnej zdolności kredytowej i podejmowana jest przez Alior Bank. Sprawdź szczegóły.

Czy produkty Habys posiadają odpowiednie atesty?

Oczywiście. Posiadamy atesty, certyfikaty i rekomendacje od wielu firm i instytucji. Nasze laboratorium dodatkowo przeprowadza własne testy, gwarantując wysoką jakość zarówno surowców jaki i produktów gotowych. Większość naszych produktów, w tym wszystkie stoły do masażu, posiadają certyfikat CE. Sprawdź szczegóły.

Czy można podczas odbioru przesyłki otworzyć paczkę?

Każdemu Klientowi przysługuje takie prawo i warto z niego korzystać. W obecności kuriera należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem i czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. W takim przypadku przesyłka zostanie do nas zwrócona, a Klient otrzyma nowy produkt. Pobierz formularz postępowania w przypadku wystąpienia uszkodzenia towaru w czasie transportu.

Czy mogę zwrócić produkt?

Oczywiście. Pragniemy aby każdy Klient podczas zakupów w HABYS czuł się komfortowo i wyjątkowo. Jeśli Klient nie jest w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, może dokonać zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania towaru w zamian za zwrot pieniędzy! Sprawdź szczegóły.

Czy stoły do masażu składają się w walizkę?

Tak, składane stoły do masażu HABYS po złożeniu mają kształt walizki. Dzięki specjalnym uchwytom można je z łatwością przenosić i przewozić. Stoły po złożeniu można dodatkowo umieścić w specjalnym pokrowcu, który chroni stół i ułatwia jego przenoszenie.

Który stół jest najlepszy?

Wybór stołu zależy od przeznaczenia i sposobu użytkowania. Z uwagi na obszerność tematu, zapraszamy do zapoznania się ze specjalnie przygotowanym w tym celu poradnikiem.

Jeżeli nie znajdziesz poszukiwanej odpowiedzi, skontaktuj się z nami, a my pomożemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel