Zwroty i wymiana
Chcesz dowiedzieć się jak odpowiednio dobrać stół do masażu? Nie znalazłeś dla siebie stołu lub wyposażenia w naszej ofercie? Skontaktuj się z nami! Doradcy Klienta czekają na Twoje pytania.
- tel: 13 44 627 88
- e-mail: info@habys.pl

Wszystkie produkty zakupione poprzez sklep internetowy podlegają procedurze zwrotu do 30 dni.
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odesłać go do nas w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Jak mogę zwrócić towar?
- Pobierz, wydrukuj i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy >>.
- Spakuj towar, dowód zakupu i oświadczenie zwrotu.
- Wyślij przesyłkę na adres: HABYS Sp. z o.o., ul. Produkcyjna 16, 38-200 Jasło
- Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz równowartość ceny towaru oraz koszt doręczenia towarów z e-sklepu do Klienta (jeśli wystąpił).
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy otrzymasz po zatwierdzeniu zwrotu przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy otrzymasz do 7 dni od zatwierdzenia zwrotu.
Wymiana towaru
Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Zamówienia składane poza sklepem internetowym, zawierające towary produkowane na „indywidualne zamówienie” nie podlegają zwrotom.